Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови: - товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію; - товарний вид збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований. Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Товари належної якості, ті які пділягають обміну або поверненню (посилання на список вказане вище) можуть бути повернуті не пізніше, ніж за 14днів з моменту отримання посилки покупцем. Оплату за повернення посилки робить відправник (покупець). Для Нової пошти можна скористатися послугою "Легке повернення" - безкоштовно до 14 днів з моменту отримання посилки. Після того як ми отримаємо посилку і переконаємось, що товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію, а також товарний вид збережений, в такому випадку протягом трьох робочих днів будуть повернені кошти покупцю на картку банку в тому розмірі, в якому було сплачено саме за товар в замовленні без додаткових комісій маркетплейсам і витрат на послуги перевізників в обидві сторони, тобто суто за вартість товару. Зробивши замовлення у нас на сайті Ви автоматично погоджуєтесь з умовами обміну та повернення.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.